Viewing profile - Karpik

Sniffiarz
User avatar
Karpik
Użytkownik

Karpik
Sniffiarz
User avatar
Użytkownik

Contact Karpik

User statistics

Member For:
Status:
Joined:
5 months ago
Last active:
2 weeks ago
Total posts:
122 | Search user’s posts
(0.09% of all posts / 0.69 posts per day)
Most active forum:
Jokerrc.ml
(41 Posts / 33.61% of user’s posts)
Most active topic:
Jokerrc.net opinie o sklepie | opinions about shop
(34 Posts / 27.87% of user’s posts)
Reputation:
51 [ View details | ]

Signature

Pomyśl nad tym, co chcesz mi przekazać.. :E Spodobał Ci się mój komentarz? - Jebnij like! :thumbup:
  • Karpik’s recent activity
    Replies
    Date
  • Pomysły i sugestie - temat zbiorczy
    Krótko, zwięźle i na temat! :thumbup:

    • Automatyczny system usuwania metadan ze zdjęć wstawianych na forum przez użytkowników dopek.info


    Nie ma co ukrywać - niebiescy obserwują nasze kochane forum i prędzej czy później mogą dojść w końcu do kogoś przez tak mało(?) istotną rzecz, o której zapewne większość użytkowników w ogóle nie ma pojęcia, że istnieje.. 😏
    863 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Jokerrc.net opinie o sklepie | opinions about shop
    @suchyxxx7 Słuchaj!

    Z @JokerRc czasem trudniej jest się skontaktować, niż z typkiem mieszkającym na jednej z wysp wielkanocnych bez dostępu do internetu/zasięgu itp :p.. Również mnie to wkurwia, ale nic za to nie możemy. Sklep objął taką, a nie inną taktyke działania i jak nam się nie podoba.. to(za przeproszeniem) mamy wypierdalać :E Napisałem tak w skrócie, ponieważ dość już się napisałem w tym dziale. Luknij na moje starsze posty z tego działu - 90% procent z nich, to prostowanie i uspokajanie wiary, która postanowiła zrobić tu zakupy! :thumbup:
    1875 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Jokerrc.net opinie o sklepie | opinions about shop
    Janekthc wrote:
    2 weeks ago
    JokerRc, nie macie co się obawiać można śmiało zamawiać zwracam honor dla jokerka jest klasa u niego pozdrawiam serdecznie 😉
    Tak było, jest i będzie u @JokerRc! :thumbup:

    Aktualna sytuacja życiowa zmusiła mnie do kupna smakołyków u innego V, ale mimowszystko i tak wrócę tu niedługo dalej zamawiać oraz proprosować sklep za to, jaki jest - Czyli nr1 wśród V! :thumbup:

    Nie raz tak napisałem i jeszcze nie raz tak napiszę! Jakiś czas temu @JokerRc naprostował mnie w paru kwestiach oraz dał kilka rad życiowych, dzięki którym udaje mi się trzymać biznes na wysokich obrotach i jestem winien mu przysługę w postaci zostania z nim do samego końca jego kadencji jako V! ;) - Ale to tylko dodatek do jego zajebistości i bycia nr1 wśród V! :clap:

    Pamiętajcie ludziska! @JokerRc nigdy was nie oszuka i pomimo czasem długiego lotu gołąbka - prędzej czy później i tak u każdego zawita! :thumbup:
    1875 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Umowa najmu, a odwiedziny niebieskich.
    Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się jak wygląda sprawa wynajmowania mieszkania przez osobę poszukiwaną - zapraszam pw. Dostałem odpowiedź od adwokata. Wyjaśnił od A do Z, co mogę, a czego nie mogę podpisywać. W skrócie - Mogę wziąć na siebie mieszkanie, pod warunkiem podpisania normalnej umowy najmu. Można brać nawet na siebie wodę, prąd itp A jeśli umowa najmu jest okazjonalna, to osoba poszukiwana od razu wpada, ponieważ umowa widnieje w systemie skarbówki.

    Szczegóły pw! :smoke:

    ###

    Mało jest takich osób jak ja, ale prędzej czy póżniej znajdzie się jakaś osoba, co będzie miała podobny problem i jeśli takowa osoba trafi na owy temat - będzie wiedziała gdzie pisać! :thumbup:
    9 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Drenigma.net opinie o sklepie | opinions about shop
    @Kaczy321, Napisałem Ci to w formie retorycznej..

    @Koreczek, a Ty może nie nabijaj sobie postów, co?

    #### Dobra, koniec tematu z mojej strony. Przepraszam administrację za te wszystkie offtopy. Ale sytuacja tego wymagała, że tak napiszę.. :mrgreen: Jesteśmy w dziale sklepu @Drenigma, dokładnie w temacie o opiniach o jego sklepie! A nie w dziale "pogaduszki i wytykanie palcami" ! :smoke:

    @mbside - Przepraszam :E :E :E
    565 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Drenigma.net opinie o sklepie | opinions about shop
    @Kamilwajha, Jak zawsze! :thumbup: .. a propos @mbside - a w temacie innego V wypisuje coś takiego:
    mbside wrote:
    2 weeks ago
    Sample odebrane. Dzięki ######, za możliwość przetestowania. Badania niebawem :)
    @mbside - Pytanie! Jak to w końcu jest? Masz czas na recenzowanie smakołyków czy nie masz? Czy po prostu dupe liżesz tamtemu V? Nie widzę sensu postępowania w taki sposób. Dostaniesz co najwyżej darmową wysyłkę za dobre recki, a opinia na forum o Tobie zostanie na dłuuuuuuuugi okres czasu ;)
    565 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Drenigma.net opinie o sklepie | opinions about shop
    Śmiało możecie zamawiać nawet 10kg ! :thumbup:

    Pakowanie zajebiste, nigdy takiego nie widziałem :E Wysłałbym zdjęcia drugiego calaka, ale nie mam zamiaru rozkręcać i główkować przez ponad godzinę gdzie oni to kurwa schowali :E Gdyby wysłali drugie opakowanie takie samo, to śmiało, ale kurwa naprawdę brak mi już sil. Nigdy kurwa nie spędziłem tyle czasu na samym dojściu do smakołyków xD a to dopiero połowa xD

    Rada na przyszłość dla tych, którzy będą mieli zamiar zamówić +1kg.

    Kilof, piła spalinowa, latarka na czoło i gościu od logistyki - Inaczej nie podchodźcie do rozpakunku. Wydacie parę zł, ale oszczędzicie psychikę na wkurwianie się i główkowanie, gdzie to kurwa może być.. xD
    565 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Drenigma.net opinie o sklepie | opinions about shop
    mbside wrote:
    2 weeks ago
    Karpik, chłopie a może kurwa dopiero po odebraniu zaistniała obecna sytuacja? Zresztą nie będę się tłumaczyć. Co 2 dni recki? To kurwa bardzo obiektywna recenzja będzie. Ugryze się w język żeby nie napisać za wiele. Nie ma nigdzie napisane po jakim czasie mam dać info o produkcie a na pewno nie zrobię tego bo taki ktoś jak Ty, wielce jaśnie pan sobie tego życzy.

    To wyślesz te sample? :E
    565 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Drenigma.net opinie o sklepie | opinions about shop
    mbside wrote:
    2 weeks ago
    Dodano po 2 minutach 40 sekundach:
    Aż tak żal Wam, za przeproszeniem, dupe ściska ? Chcecie to Wam odeśle te sample bo nie chce słuchać że zgarnąłem je a nie napisałem nic bo narazie nie mam czasu na badania
    Mi możesz wysłać, wyśle Ci nawet najpierw kartę na słupa. Postaw się na miejscu @Drenigma. Wysyłasz DARMOWE sample użytkownikom forum dopek.info, ponieważ ZGŁOSILI SIĘ DO AKCJI SAMPLOWEJ W KTÓREJ CHCĄ OPISAĆ DANE SMAKOŁYKI.. dostali i walą w chuja. Nie mam nic do Ciebie, ale wkurwia mnie takie coś, to nie jest fer wobec @Drenigma. Odpowiedz mi na pytanie. Na chuj zgłaszałeś się do akcji samplowej, skoro wiedziałeś, że to i tak będzie leżało i korzenie zapuszczało?.. Uwierz, że znalazłoby się w chuj użytkowników, którzy chociaż co 2dni wstawialiby recki jednego specyfiku. Sklep wysyła darmowe sample, ponieważ oczekuje reklamy od użytkowników, a wysłanie smakołyków takiej osobie jak Ty - można porównać to, do wyjebania smakołyków w kibel. Bijecie się o sample - a potem co? Słuch po was ginie. To jest normalne?

    Ja pierdole, wkurwiłem się po przeczytaniu jego bredni. wybaczcie..
    565 Replies
    Last post 2 weeks ago