Viewing profile - SilkMixture

Sniffiarz
User avatar
SilkMixture
Sklep

SilkMixture
Sniffiarz
User avatar
Sklep

Contact SilkMixture

User statistics

Member For:
Status:
Joined:
2 years ago
Last active:
1 hour ago
Total posts:
153 | Search user’s posts
(0.21% of all posts / 0.21 posts per day)
Most active forum:
Silkmixture.com
(151 Posts / 98.69% of user’s posts)
Most active topic:
SilkMixture.com opinie o sklepie
(103 Posts / 67.32% of user’s posts)
Reputation:
120 [ View details | ]

Signature

Your trusted RC shop from EU with the best wholesale prices in Europe Union.
We shipp products from Europe Union.
silkmixture.com

email: [email protected]
[email protected]
  • SilkMixture’s recent activity
    Replies
    Date
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    Wam ziomeczki to nie dogodzi :p
    Detal zrobilismy tylko po waszych propozycjach wiec pomyslelismy, ze jesli sa chetni detalisci na wspolprace z nami to moze warto spróbować(wystarczy przeczytac kilka postów wstecz :p) i nie ma tutaj zadnych intryg ;)

    Co do golda to mamy informacje od producenta, ze jest to tem sam towar co gold tylko kolor jest inny, ale faktycznie zeby nie bylo problemow i niedomowien na dniach zmienimy zdjecia produktow na aktualne.
    Gold ze starym kolorem powinien wrocic niebawem.

    Co do czasu dostarczenia przesylek do dla detalu (5-10g) bedzie to okolo tydzien od czasu wysylki.
    Wieksze gramatury docieraja po 3dniach od daty wysylki ;)
    1020 Replies
    Last post 3 days ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    Gwarantujemy, ze zadbane bedzie o to aby nikt nie wymacał żadnych kryształków pod swoimi nawet najbardziej czułymi paluszkami (mimo, że macałby tą paczke bardziej niż w 2002r dziecko macające paczke leysów w poszukiwaniu pokemonów ;)).
    1020 Replies
    Last post 4 days ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    Patrzac na dyskusje tutaj na forum zatrudnilismy pracownika, ktory bedzie sie zajmowal detalem, a wiec od dzisiaj sa dostepne ilości 5 i 10g- paczki o tej gramaturze będą wysyłane tylko zwykłym listem priorytetowym wraz z numerem sledzenia (oczywiscie z po za terenu Polski). Zamowienia na te gramatury mozecie składać tylko przez strone sklepowa i oplacajac je przez kryptowalute.
    Mozliwosc składania zamówień na 5 i 10g bedzie dostepna tylko do konca sierpnia, a po tym czasie prawdopodobnie ją wyłączymy ;)
    1020 Replies
    Last post 5 days ago
  • NEP, N-Etylopentedron
    maaatrix wrote:
    1 week ago
    Kiedy nep będzie dostępny? Chyba że jest, ale na stronie jest napisane że sold out:p

    NEP jest dostepny i moza smialo pobierac ;)
    46 Replies
    Last post 1 week ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    MeFiuS wrote:
    2 weeks ago
    @SilkMixture, a patrzyłem parę dni temu i tylko trójki i czwórka były :@SilkMixture,


    Nie mam pojecia jakim cudem bo NEP jest caly czas w ofercie naszego sklepu :p
    1020 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    MeFiuS wrote:
    2 weeks ago
    I tak na sklepie już nie ma Nepa

    Nep jest jak najbardziej u nas w sklepie (ostatnia pozycja w kategoriach) i w tej chwili trwa wyprzedaz tego produktu ;)
    1020 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    Czesc,
    Wszystkie zamówienia wyleca do konca tego tygodnia z +10 % extra za zwłoke.
    Przepraszamy za opoznienie.
    1020 Replies
    Last post 1 month ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    kuba1777 wrote:
    1 month ago
    po wysychnieciu nadaje sie normlanie do spozytkowania , myslalem ze odrazu taki przydzie hehe.
    silk jak bd mial w krysztalach i wyslesz sampla golda i normalnego po pol g i bedzie dobrze to zmowie z ćwiare.
    Z Fartem
    Odzywaj sie po 01.08 bo w tym czasie powinny byc dostepne juz te dwa produkty u mnie ;)
    1020 Replies
    Last post 1 month ago
  • SilkMixture.com opinie o sklepie
    kuba1777 wrote:
    1 month ago
    a teraz subiektywna ocena mojego pierwszego i niestety ostatniego zamowienia zrealizowanego w Silka.
    Kontakt 10/10
    Wysylka 10/10
    3cmc powder 4/10 mokre ze nie da rady tego walic po wysuszeniu z pakietu zrobi sie pol , zapach nie taki ma normalne cmc. po nocce z rana dzwieki , muzyka slyszysz szok. jak dla mnie lipa jak ....
    no ale co by nie gadal to i tak z fartem .
    poZdRówki
    Powder był przeznaczony dla najmniej wymagajacych badaczy i co za tym idzie był również najtanszym towarem na rynku. Gwarantuje Ci, ze na 3cmc big crystal lub Gold byś się nie zawiódł ;)
    1020 Replies
    Last post 1 month ago