Viewing profile - liqud

Szczur
liqud
Newbie

liqud
Szczur
Newbie

Contact liqud

User statistics

Member For:
Status:
Joined:
2 months ago
Last active:
2 days ago
Total posts:
34 | Search user’s posts
(0.04% of all posts / 0.42 posts per day)
Most active forum:
Dopalacze sklepy
(14 Posts / 41.18% of user’s posts)
Most active topic:
Gdzie teraz na zakupy?
(14 Posts / 41.18% of user’s posts)
Reputation:
2 [ View details | ]
  • liqud’s recent activity
    Replies
    Date
  • Rchem.co opinie o sklepie
    Mam pytanie paczka stoi od trzech dni w miejscu w miejscowosci z ktorej szla paczka i status jest w tranzycie . Szykowac sie na czarny scenariusz czy po week moze dopiero sie zmienic status miejscowosci ?
    672 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Rchem.co opinie o sklepie
    Pakunek od rchema niby wyslany przez najdrozsza przesylke . Numer zostal nadany przez nich i nic sie nie dzieje stoi w miejscu nawet nie zostala przekazana o co chodzi ?
    672 Replies
    Last post 2 weeks ago
  • Rchem.co opinie o sklepie
    maaatrix wrote:
    1 month ago
    liqud, Mnie też na początku w statusie nie pokazywało że zaakceptowali płatność ale at all było wszystko git. Vendor odpowiada w moim przypadku gdzieś do 10h max. Cierpliwości :D
    Rozumiem Mordo tylko myslalem ze sie cos wyjebalo bo pare dni mnie nie bylo a wczesniej wszystko bylo git a teraz dane zmienione i numerki takze wolalem zapytac :)
    672 Replies
    Last post 1 month ago
  • Rchem.co opinie o sklepie
    Z rchem się coś dzieje bo nie odpowiadaja na maile przelewu nie ksieguja ... Wiecie cos ?
    672 Replies
    Last post 1 month ago
  • Mrkolekcja.com opinie o sklepie | opinions about shop
    NieZwyczajnie wrote:
    1 month ago
    liqud wrote:
    1 month ago
    Gdzie dostane susz który nie zamula tylko speeduje ?
    Nigdzie na ten moment. Podbij do innego vendora i po prostu kup jakiś stim w prochu i zrób maczankę. Produkcja maczanki to żadna filozofia.



    Jezeli mozesz napisz do mnie na priv jaki skladnik co i jak sie robi okej ? Zalezy mi na tym a nie ogarniam jeszcze tego .
    nie wiem co i jak
    391 Replies
    Last post 1 month ago
  • Mrkolekcja.com opinie o sklepie | opinions about shop
    Delysidus wrote:
    2 months ago
    Coś jest chyba powalone z tym sklepem. Pisza ze mozna wziac za pobraniem ale jak skladam zamowienie to mam opcje tylko bez pobrania. Wkoncu wzialem przelewem a tam qrwa info do przelewu "CHWILOWO PŁATNOŚĆ TYLKO BTC LUB POBRANIE". Chyba ze ja cos zle robie. Ktos cos moze na ten temat powiedziec?

    Ziomek musisz cos zle robic :)
    391 Replies
    Last post 2 months ago