strzałka do góry

Jakie zmiany obserwujecie u siebie, odkąd badacie świat RC?

Sprawdzone metody na regenerację organizmu oraz dyskusje na temat szkodliwości RC.

  • Temat naukowo-badawczy ;)
    A tak na serio, to z ciekawości po prostu i chęci porównania.

    Jakie zmiany obserwujecie u siebie odkąd badacie RC?
    Chodzi mi zarówno o zmiany fizyczne, jak i psychiczne.
    No i przydałaby się także informacja, jakich RC najczęściej używacie. By móc powiązać zmiany z substancjami.
    Ale jak się nie chcecie "wsypywać" to niekoniecznie :)

    Dla przykładu zacznę od siebie.
    Najczęściej używam 3CMC i 4CMC - rozmaitych i od rozmaitych vendorów. Coraz częściej też różnych psychodelików - tu jadę kolejno przez całe dostępne spektrum :)

    Fizyczne:
    1) Szybciej łysieję. Już wcześniej łysiałem ale to zauważalnie przyspieszyło odkąd się stałem badaczem :)
    2) Bardzo wolno rosną mi paznokcie. To w cholerę dziwne ale serio. Ze 4-5 razy wolniej niż wcześniej.
    3) Po badaniach czasem wyskakują mi jakieś syfy na czole. Bardzo szybko znikają ale jednak wyskakują.
    4) Zmienił mi się rytm wypróżniania. Kiedyś nie było takiej opcji, żebym rano nie postawił klocka. Obecnie nie ma opcji, żebym postawił :) Jest to możliwe dopiero popołudniem, często późnym
    5) Ale za to - i tu sorry za brutalne szczegóły - te klocki są o wiele ładniejsze :D To znaczy mniej grudziaste, bardziej wygładzone i o naturalnym klockowym kolorze. Wcześniej różnie bywało. Tak jakby te wydłużenie procesu produkcji klocka znacznie poprawiło jego jakość :) a tak naprawdę mam na myśli jakość trawienia. Tak jakby wcześniej to wszystko przelatywało przeze mnie za szybko i nie trawiło się wystarczająco dobrze.

    Psychiczne:
    6) Stałem się bardziej wyszczekany. Na piśmie zawsze byłem wyszczekany ale tak w rozmowach face to face to uuu, bida panie, bida. Znacznie mi się tutaj poprawiło. Wiążę to z tym, że popękały różne psychiczne blokady, które miałem, przynajmniej jakaś część. Dzięki temu łatwiej mi się dogadać z ludźmi, bo mówię im teraz wprost rzeczy, z którymi bym się wcześniej czaił i omijał.
    7) Czasem jednak przestaję zauważać, że przekraczam granicę między mówieniem wprost a mówieniem bezwzględnej i brutalnej prawdy. Albo mi się tylko tak wydaje. Tego jeszcze nie umiem jednoznacznie stwierdzić, obserwuję temat ale chyba jednak coś jest na rzeczy.
    8) Częściej pojawiają mi się momenty, gdy mam wyjebane na wszystko. Jestem jednostką dość uporządkowaną i zdyscyplinowaną. To znaczy byłem :D Teraz to już nie jestem pewien.

    No i tyle z moich zwierzeń. Ciekaw jestem, jakie są Wasze obserwacje.
    • 2

    OomAmee
    Sniffiarz
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 120
    Dołączył: 3 lip 2017, o 01:05
    Reputacja: 50


  • O! Git temat. Masz znak jakości GIT https://www.youtube.com/watch?v=B_4pKubQ-50 :E

    A co do tematu:
    Z fizycznych:
    - też zacząłem szybciej łysieć :E
    - schudłem dosyć sporo, prawie do pierwotnej wagi powróciłem
    - ogólne wrażenie zmęczenia organizmu. Nie dzieje się nic konkretnego, ale czuję że powinienem prowadzić zdrowszy tryb życia
    I to chyba na tyle. Może coś z paznokciami rzeczywiście jest na rzeczy, ale teraz nie wiem czy sobie tego nie wmawiam.

    Z psychicznych, o dziwo, na plus mi wyszło co potwierdzają również znajomi.
    - więcej pewności siebie (heh w końcu dopek to pierwsze miejsce w internecie gdzie się udzielam :E )
    - jestem mniej nieszczęśliwy niż byłem
    - odczuwam mniej wstydu/zażenowania robiąc to co lubię. I nie mówię tu o ćpaniu.
    - wzrost asertywności (stanowcze "dlaczego nie?" :E )
    - mój introwertyzm obniżył się na tyle, że zacząłem utrzymywać regularne kontakty z niektórymi ludźmi.

    Co do mówienia brutalnej prawdy to zawsze to robiłem, a wyjebanizm(na sprawy dotyczące "tu i teraz") to ja mam wrodzony XD
    • 2

    Nulla dies sine linea.
    krysztalowy
    Psychonauta
    Avatar użytkownika
    Szeryf
     
    Posty: 572
    Dołączył: 4 sie 2017, o 11:43
    Skąd: Kryształowa planeta, GG:9465264
    Reputacja: 301


  • Coś typu osobowość paranoiczna, cytując wikipedię:
    abcd.PNG
    abcd.PNG (20.84 KiB)

    Ale teraz staram się unikać twardszych dragów więc jest lepiej ;)
    • 1

    Spoiler:
    – Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
    – Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

    Rozmowa hrabiego Skrzyńskiego z Piłsudskim na temat możliwości założenia przez Piłsudskiego partii politycznej.
    EyesWideOpen
    Dyso-sensei
    Avatar użytkownika
    Moderator
     
    Posty: 208
    Dołączył: 29 lip 2017, o 16:10
    Skąd: GG:47731071
    Reputacja: 137


  • Swędzi nos albo włosy mi tam urosły xd
    • 0

    Bonger
    Szczur
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 19
    Dołączył: 14 lip 2017, o 18:22
    Reputacja: 7


  • A może po prostu zacząłeś zauważać, że je tam masz? :)
    Kumpel mi się ostatnio zwierzył, że sobie wyciął włosy w nosie. Najpierw chciał się pozbyć takich wiecie, brzydko wystających z dziurek. Ale jak zaczął, to pojechał po całości i wyciął ile się dało. W sensie również tam w środku.
    I zaobserwował, że mu się co nieco ze sniffów zaczęło cofać :D
    I zrozumiał, że one - te włosy - po coś tam jednak są :D
    Teraz niecierpliwie czeka aż odrosną.
    • 0

    OomAmee
    Sniffiarz
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 120
    Dołączył: 3 lip 2017, o 01:05
    Reputacja: 50


  • +++
    - Spadek wagi
    - Wzrost mięśni
    - Zwiększenie testosteronu
    - Podwyższone Libido
    - Zmniejszenie trądziku, też jestem zdziwiony, po cmc mam mniejszy trądzik :)

    --
    - Osłabienie odporności
    - Zmęczenie następnego dnia
    - Napady lękowe
    - KATAR :lol:
    • 0

    xTravva
    Sniffiarz
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 95
    Dołączył: 5 wrz 2017, o 10:19
    Reputacja: 45


  • Katar i jeszcze raz katar. Testy co jakiś czas do tego alergia wiec wcalej sie go nie pozbywam. :|
    • 0

    lolek20
    Opiowrak
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 465
    Dołączył: 2 lut 2017, o 14:50
    Reputacja: 110


  • lolek20 Być morze to dziwnie zabrzmi, ale mi ostatnio pomogła tabaka, przez 5 dni miałem katar z krwią, a teraz jest zajebiście :)
    • 0

    xTravva
    Sniffiarz
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 95
    Dołączył: 5 wrz 2017, o 10:19
    Reputacja: 45


  • Generalnie kichanie jest zajebiste, jeśli chodzi o oczyszczenie nosa - w sumie po to jest :)
    Ja od wielu, wielu lat mam taki głupi nawyk, że sobie mechanicznie wywołuję kichanie - oszczędzę Wam drastycznych szczegółów jak :D

    No i odkąd nos zaczął być wykorzystywany na nowy sposób, to kichanie nadal się tu sprawdza wyśmienicie.
    Aczkolwiek zauważyłem taką różnicę, odkąd nos jest mocniej eksploatowany niż standardowo, że bezpośrednio po sesji z kichaniem przez jakiś czas robi się przytkany, tak jakby lekko opuchnięty w środku. Ale to szybko mija i nadchodzi ulga.
    • 0

    OomAmee
    Sniffiarz
    Avatar użytkownika
    Użytkownik
     
    Posty: 120
    Dołączył: 3 lip 2017, o 01:05
    Reputacja: 50


  • Bardzo fajny temat... ostatnio tak rozmawiałem z kumplami... że każdy z nas na swój sposób się zmienił. Ja mogę to powiedzieć od strony kogoś kto grzeje cały czas głównie 3-*mc (głównie weekendowo)

    - Zdrowie - tak jak kryształowy powiedział - czujesz się ok, ale też że coś jest nie tak czasami
    - sen - nigdy z tym nie miałem problemu - obecnie - muszę być zmęczony żeby iść spać, oraz często w nocy się przebudzam na chwilę. Najgorszy był sen po hexenie... kurwa - mówiłem, śpiewałem wiedziałem co robię a jednak spałem
    - rozmowa - po 3*mc człowiek za dużo chce powiedzieć na różne tematy, rozkojarzenie czasami jest takie że ktoś o czymś mówi a ty już w głowie zmieniasz temat + skróty myślowe
    - kontakty z płcią przeciwną - jak przesadzisz... to coce dick a do tego mini-mini.
    - ludzie się pytają czy masz problemy z pęcherzem

    + zdrowie - odkąd jadę na 3 - nigdy nie chorowałem na przeziębienie czy katar... a tak to zawsze w zimę coś łapałem
    + zmiany nastawienia do ludzi - może to przez to że po proszkach jesteś bardziej wygadany i chętniej przekraczasz pewne granice, a po proszkach to nie jak po alko - pamiętasz wszystko - jestem bardziej elokwentny, rozmowny, bardziej dowcipny, broniący swojej racji
    + swoje JA - zwiększa się mniemanie o sobie - Ja
    + kontakty z płcią przeciwną - jak nie przesadzisz - można się bawić przez 3-4 godziny.. Jak ktoś jest kreatywny to tak można pannę wieloma sposobami trzeć że .. :)
    + spożywanie mniejszej ilości - ogromnych ilości alkoholu - co to za zabawa jak alkohol kasuje ci pamięć ?
    • 1

    Narkotyki to zło, dopalacze to zło, cukier to zło, alkohol to zło, sól to zło, szczepionki to zło, sex bez gumki to zło,
    Zastanów się dwa razy zanim coś weźmiesz
    Moje wypowiedzi to czysta fikcja i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
    josiek
    Dyso-sensei
    Avatar użytkownika
    HedoNista
     
    Posty: 171
    Dołączył: 28 sie 2017, o 13:43
    Reputacja: 84

Następna strona


Powrót do Zdrowie i Detoks

  • Fshop.us
  • Synthetics.pl
  • Predator-rc.nl
  • Vipchemicals.pl
  • Laboratorium-24.pl
  • Darkchem.com
  • Jedwabnyszlak.cz
  • Rcchems.eu
  • Atomchemicals.nl
  • Miejsce na Twoją reklamę
Reputation System ©'