Cz**h*.*e

Opinie na temat sklepów z research chemicals oraz ich produktów.
Najbardziej aktywne tematy | Most active topics:
Gdzie teraz na zakupy?
Rcchems.eu opinie o sklepie | opinions about shop
Status:
DragonJe DMT
Odkurzacz
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 706
Rejestracja: 1 rok temu
Reputacja: 102

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: DragonJe DMT » 2 mies. temu

Ostatni post z poprzedniej strony:

Pamiętacie kiedyś V Green ?
Od pewnego czasu zastanawiam się czy to nie ta sama osoba .
Chociaż by ich 4cmc.
U jednej osoby tylko widziałem.
---------------------------------------------------------------------------
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
______________________________________________
Jeśli mój post pomógł Ci w jakiś sposób daj plusik :D Nic Cię on nie kosztuje :)

Status:
chemikpl
Blister
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 mies. temu
Reputacja: 0

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: chemikpl » 2 mies. temu

https://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/12305303/12472204/12472205/dokument347413.pdf

108 strona, rozporządzenie nabierze mocy Prawnej jak wejdzie ustawa czyli 1.11.2018 dziękuje.

Status:
yrenna12
Blister
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 5 mies. temu
Reputacja: 1

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: yrenna12 » 2 mies. temu

siemano i bonjorno ostatni raz sie tu loguje mozecie wierzyc lub nie ale ta wyjebka od tego skurwie34la na kwote lekko powyzej sety spowodowala ze od tego momentu nie robie prania i nie potrzebuje ,bo idzie sie od tej czynnosci uzaleznic jak to kobieta ;p ,ale nie o to chodzi specialne pozdrowienia dla czachy zeby za ta kase rak cie wdupil i zebys zaliczyl przypal zycia ,za wszystkich ktorych yjebales nie dzis nie jutro nie za rok ale odbije sie to na Tobie .... Ebać erce, dopy i wszystkich frajer4skich venodrow i nie mowcie ze to nie rylo beretu bo tak nie jest to tylko wymowka znam ten ból od podstaw ,czacha pol metrowy for you !!!

Status:
Pathology1920
Ssak
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: 9 mies. temu
Reputacja: 12

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: Pathology1920 » 2 mies. temu

Pathology1920 pisze:
3 mies. temu
Od srody wchodzi ustawa wiec jak ktos lyknal ze startuja od srody to graltuluje :) do srody zgarna hajs za takich lbow co to lykna i dowidzenia :)
A ostrzegalem jakis miesiac temu przeciez kazdy srednio rozgarniety mogl sie domyslec ze to bedzie walek :)
Od małego na całego

Status:
GrzybeQ
Opiowrak
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: 7 mies. temu
Reputacja: 144

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: GrzybeQ » 2 mies. temu

Myślałem, że już się zmył, ale na stronie dalej nagania, co z typek....

Status:
3NV1L
Sniffiarz
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 3 mies. temu
Reputacja: 37

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: 3NV1L » 2 mies. temu

Cenzura na forum? Napisałem dwa posty odnośnie sytuacji z czachą, podałem chyba dość ważne informacje i oba posty nie zostały dodane :E
Brawo moderacja :lol:

Status:
SpectralTears
Szczur
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 7 mies. temu
Reputacja: 9

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: SpectralTears » 1 miesiąc temu

Czacha powrócił. Przynajmniej tak mówi :E Na stronce jest info że wszystkie zaległe kapsuły nadrobi. Ja osobiście na PW dogadałem się z nim żeby mi małe zamówienie za pobraniem puścił, to jak tylko dojdzie to postaram się napisać co i jak? :D

Status:
Lucjan
Szczur
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 1 miesiąc temu
Reputacja: 8

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: Lucjan » 1 miesiąc temu

juz poprzednio pisal ze odda, ze mozna robic zamowienia ze normalnei wroca i dziala. i co? nagle cyk pyk i ponownie znikl. a zapewnial ze wszystko dziala i ze wysylke robi.

Status:
mss5mdc
Dyso-sensei
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 6 mies. temu
Reputacja: 66

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: mss5mdc » 1 miesiąc temu

Czacha to na tą chwilę to wyjebkowicz i scam. Jest to jedyny vendor który zrobił mi wała. Mam u niego zamówienie za 600zł początku sierpnia, które mi nie wysłał, pomimo moich kilku maili, próby skontaktowania się na forum a także poprzez czat na jego stronie. Zanim zrobiłem zamówienie u niego w sierpniu, pisał że po zaksięgowaniu wszystko od razu wyśle. Bezczelnie skłamał. Radziłbym uważać na jego nowe otwarcie strony. Na tą chwilę zdecydowanie odradzam jeżeli nie chcecie zostać zrobieni w wała. Jednakże, gdyby coś się zmieniło i Czacha zaczął wysyłać zaległości to napiszę tu o tym

Status:
yrenna12
Blister
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 5 mies. temu
Reputacja: 1

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: yrenna12 » 1 miesiąc temu

Jestem w szoku pełen szacun ,poleciałoooo, bez sciemy ,a ja go tak zbluzgalam, po takiej pauzie chyba się skusze bo frunie to cos .... Zapedzilam sie no ale wiesz stracilam jeden dzien pracy i myslalam ze nie poleci nic nigdy ,kupa czasu .... :twisted:

Status:
sun_times
Szczur
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 1 miesiąc temu
Reputacja: 2

Cz**h*.*e

Nieprzeczytany post autor: sun_times » 1 miesiąc temu

Komu wierzyc osobie co ma 200 postow i zosatla przekrecona czy takiej co ma 10 postow. nie napisala nawet na ile keshu miala zamowienie. cos smierdzi yrenna12 naganiaczem przecinki tez pisane dosc specyficznie!! :x

Wróć do „Dopalacze sklepy”