VAN TARON - H6X6N - już na Youtube!

  • mewmew4 godz. temu
    Co to za vendor joker ?
  • Gandalf4 godz. temu
    Nowy sklep :) wlecialo kilka opinii juz, bodajże byla nawet. Akcja samplowa
  • mewmew4 godz. temu
    Wyslesz mi link na pw ? :D
  • Gandalf4 godz. temu
    Do tej pory z tego co widzę, wszystko latajest
  • mewmew4 godz. temu
    Bede dzwięczna xD
  • Gandalf4 godz. temu
    Po co, jak mamy go w dziale partnerskim? :D
  • mewmew4 godz. temu
    Hahah sory wlasnie sprawdzilam 2 raz i dopiero mnie olsnilo dawno mnie tu nie bylo wybacz xD
  • Gandalf4 godz. temu
    Kliknij w banner - jokerrc.net
  • Gandalf4 godz. temu
    lubi tą wiadomość
    mewmew pisze:
    4 godz. temu
    Hahah sory wlasnie sprawdzilam 2 raz i dopiero mnie olsnilo dawno mnie tu nie bylo wybacz xD
  • Gandalf4 godz. temu
    No problemo :D
  • mewmew4 godz. temu
    Ale wszystko lata od niego normalnie ?
  • Gandalf4 godz. temu
    Z tego co widzę to tak. :) Jedynie korzysta zz tego co rozumiem nie wysyla trackingu itd, ale to dobrze pod względem bezpieczeństwa :D
  • mewmew4 godz. temu
    Tez mysle ze tak jest bezpieczniej ogolnie jestem pod wielkim wrazeniem bo od zamkniecia kolka nikt nie tworzyl cherry :)
  • Lil_Pit1 godz. temu
    Qsiema Gandalf
  • Siema1 godz. temu
    Siema
  • Hoxed27 minut temu
    Siemka
  • Hoxed27 minut temu
    Dzisiaj chyba hex-en odpakowywany hehe
  • Siema23 minut temu
    No to jazda :shock: :E
  • Hoxed21 minut temu
    Nie no z godzinke poczekam jeszcze, az se musialem przerwe od forum zrobic zeby o dopkach nie mysleć
  • Lil_Pit13 minut temu
    Siema ryju
  • Lil_Pit13 minut temu
    Mam Poe już
  • Lil_Pit12 minut temu
    Ale niw gram JavaScript katuje
  • Pigulak11 minut temu
    Siema
  • Lil_Pit11 minut temu
    Eldo
  • Lil_Pit10 minut temu
    Pigulak dzisiaj chyba mxe laduje
  • Lil_Pit10 minut temu
    Jakie podanie najlepsze oral?
  • Lil_Pit10 minut temu
    Ale nie chcę eufo
  • Pigulak8 minut temu
    Nic nie laduje mam detox 40h juz
  • Pigulak8 minut temu
    :clap:
  • Lil_Pit8 minut temu
    Brawo Ty a co to się stanęło
  • Lil_Pit8 minut temu
    Ja mam ponad tydzień
  • Pigulak7 minut temu
    Nic tak jakos staralem sie odmowic pomimo ze lezy sobie
  • Pigulak4 minut temu
    Ale wątpie ze to dlugo potrwa bo i na szluga mnie kusi jak i na jakiegoś dopaminiaka bardziej szkodliwego
  • Lil_Pitteraz
    Cfp powinieneś wdrożyć w celach leczniczych
  • Lil_Pitteraz
    :D

Jako gość, nie masz uprawnień do korzystania z chatu. Zarejestruj się!

Zaloguj się  •  Zarejestruj się

Toplista Chatu

Użytkownicy z największą liczbą wpisów na chacie: Boss (31958), josiek (31529), kej (12448), Siema (10422), krysztalowy (9809), Pigulak (8965), Gandalf (5856), Gargameli (5719), OomAmee (5610), Kokaspaniel (5489)

Toplista reputacji

Użytkownicy z największą reputacją: predatorRC (1446), josiek (1394), Boss (1276), Gargameli (1258), Gandalf (906), Sergiusz (840), aras (742), OomAmee (715), krysztalowy (687), Wizzair (637), GrzybeQ (457), Atomchemicals (395), ThreeCrystal (371), tryptodyso (367), WeedTV (365)

Toplista reputacji ekipy

Członkowie ekipy z największą reputacją: josiek (1394), Gargameli (1258), Gandalf (906), Sergiusz (840)

Toplista reputacji partnerów

Partnerzy z największą reputacją: predatorRC (1446), Atomchemicals (395), Synthetics (284), SilkMixture (185), JokerRc (45), Grandkg (41), Funkylab (37), Rcchems (31), Drenigma (19), 3mmc4cmc (11), Chemshop888 (3)