strzałka do góry

 Teraz jest 24 cze 2017, o 22:40  III EDYCJA KONKURSU - PULA NAGRÓD 3750zł

  • Dział
    Tematy
    Posty
    Ostatni post
  • Dział
    Tematy
    Posty
    Ostatni post
  • Dział
    Tematy
    Posty
    Ostatni post
  • Dział
    Tematy
    Posty
    Ostatni post
Chat
Avatar użytkownika
PetruX - 22 cze 2017, o 19:58
witajcie przyjaciele :)
Avatar użytkownika
PetruX - 22 cze 2017, o 20:07
materialoni sie skonczyło :(
Avatar użytkownika
PetruX - 22 cze 2017, o 20:07
materialino*
Avatar użytkownika
Misjonarz - 22 cze 2017, o 21:02
@PetruX, Skończył Ci się, czy komu ? :)
Avatar użytkownika
Misjonarz - 22 cze 2017, o 21:06
Witam rodzinkę przybraną, dzisiaj bardzo gorący dzień. Już taka godzina a czuję się jak bym dopiero wstał. To chyba te kakao dodaje mi mocy. Odnośnie jakiś mitów że nie wolno testować odczynników to prawda, ale sport jak nie masz przeciwskazań od lekarza to można i kropka. Nawet tak lekki jak rower, nie ma żadnych wymówek, w zdrowym ciele - zdrowy duch. Pozdro #MisjonarzTeam
Avatar użytkownika
Misjonarz - 22 cze 2017, o 21:06
Jutro piątek, jakie plany mamy ?
Avatar użytkownika
Ario - 22 cze 2017, o 21:30
odpierdalamy sie XD w sumie jak codziennie XD
Avatar użytkownika
Ario - 22 cze 2017, o 21:30
opierdalamy *
Avatar użytkownika
PetruX - 22 cze 2017, o 21:45
@Misjonarz, tak mi
Avatar użytkownika
Ario - wczoraj, o 02:03
2 w nocy a w katowicach apokalipto nakurwia piorunami :D
Legio - wczoraj, o 09:28
siema zna się ktoś na komputerach?
Avatar użytkownika
Sergiusz - wczoraj, o 12:31
Witam wszystkich! @Legio, odpisałem Ci w temacie. ;)
Avatar użytkownika
Misjonarz - wczoraj, o 12:40
@Sergiusz, Witaj Adminie :wave:
Avatar użytkownika
PetruX - wczoraj, o 14:26
witam
Avatar użytkownika
PetruX - wczoraj, o 14:27
wiecie jakie sample laboratorium daje w tej promocji ?
Avatar użytkownika
Misjonarz - wczoraj, o 15:10
Bardzo dobre promo od fshopu na hex.
Avatar użytkownika
PetruX - wczoraj, o 19:47
siemka :)
Avatar użytkownika
PetruX - wczoraj, o 22:57
sos
Avatar użytkownika
Misjonarz - wczoraj, o 23:49
@PetruX, Siemka, co jest mordko. Jak dzien minął?
Avatar użytkownika
PetruX - dzisiaj, o 00:10
powiedz mi nep to bardziej stymulant czy eufo ??
Avatar użytkownika
Misjonarz - dzisiaj, o 03:03
Nep jest stymulantem
Avatar użytkownika
Misjonarz - dzisiaj, o 03:03
Działa typowo na dopamine
Avatar użytkownika
Syntetyki24 - dzisiaj, o 04:22
Witamy wszystkich. Przeczytaliśmy wasze opinnie na temat wyglądu strony i mamy do powiedzenia tyle. Może nie jest ładna i nawet nie umywa się do czołówki sklepów na rynku , ale ona jest nasza ...... setkami godzin robiliśmy jej wizerunek . Nikt z nas nie kształcił się na informatyka , a nawet do niedawna połowa z nas nawet nie umiała hahahah Windowsa wgrać do kompa
Avatar użytkownika
Syntetyki24 - dzisiaj, o 04:28
Więc sobie można tylko wyobrazić ilke to czasu nam zajeło krok po kroku z pomocą ....,wujka Google ,,..... zrobic tą stronę . Dostaliśmy wiele pomocnych ofert by zmienić jej wizerunek , zxa co naprawdę wszystkim dziękujemy , ale nie wpuszczę nikogo do systemu. Możemy coś pozmieniać , bez problemu. Napiście w prost co dokładnie chcecie w niej zmienić .... Tylko bez tekstów ,że wszystko......
Avatar użytkownika
Ario - dzisiaj, o 04:54
dobrze jest ważne że wszystko działa
Avatar użytkownika
Misjonarz - dzisiaj, o 12:27
@Syntetyki24, bardzo ciężko korzysta sie z niej z urządzeń mobilnych. Do tego, proponował bym wstawic w miejscu widocznym wiadomość o przesyłce przed wybraniem produktów w koszyku, łatwiej się wylicza budżet do realizacji. Jeśli jest to tam jak trzeba to nie widzaiłem, mój błąd. Strona sklepu jest bardzo ważna. Pozdrawiam waszą ekipe odczynniki macie dobrej jakości i mogę śmiało je polecić te które testowałem. Ale dalej uważam że nad remontem strony powinien prz...
Avatar użytkownika
Misjonarz - dzisiaj, o 12:32
Przysiąść jakiś profesjonalista, z rozmowy z wieloma osobami przed zakupem wlladnie u was, strona idzie pod lupe i zniechęca potencjalnego klienta, a szkoda.
Avatar użytkownika
Misjonarz - dzisiaj, o 12:35
Jako specjalista od marketingu wiem co mówię, nie chce być arogancki, wyrażam swoją opinie, szanuje sklep za jakość produktów które oferujecie, są naprawde dobe. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Sergiusz - dzisiaj, o 20:26
Dobry wieczór forumowicze. :wave: @Ario, Twój nick zmieniony zgodnie z prośbą. 8-)
Avatar użytkownika
Ario - dzisiaj, o 20:28
dziekuje :)

Zaloguj  Zarejestruj się!

Top reputacji
  • Fshop.us
  • Synthetics.pl
  • Syntetyki24.com
  • Demoon.co
  • Predator-rc.nl
  • Rcchems.eu
  • Vipchemicals.pl
  • Laboratorium-24.pl
  • Miejsce na Twoją reklamę
  • Najaktywniejsi użytkownicy:
  • Najpopularniejsze fora:
  • Ostatnio zarejestrowani:
cron
Reputation System ©'